MÜÜGITINGIMUSED
- Üldtingimused
- Müügitingimused kehtivad Workshop.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Workshop OÜ (edaspidi Workshop.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad workshop.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3. Workshop.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse workshop.ee veebilehel.
- Müügitingimused kehtivad Workshop.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Workshop OÜ (edaspidi Workshop.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
- Müügilepingu jõustumine
- ee Kliendiks e-poes tellimust vormistades on Kliendil kohustus tutvuda müügitingimustega ning nõustuda selles sisalduva infoga.
- ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva summa laekumisest workshop.ee arvelduskontole.
- Kauba- ja hinnainfo
- Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
- Kõik workshop.ee e-poes olevad hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu 22%.
- Tellitava kauba hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.
Omniva pakiautomaat – 5,00 €
- ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
- Sooduskood
- Kampaaniate korral jagab workshop.ee sooduskoode, mis annavad Kliendi ostukorvile lisaallahindluse või lisavad tellimusele juurde tasuta lisatoote või kingituse.
- Sooduskoodi rakendamiseks tuleb ostukorvi väljale „Mul on sooduskupong“ sisestada unikaalne kood ning vajutada nupule “Kasuta kupongi”.
- Ostuprotsess
- Toodete tellimiseks vali sobiv toode ja vajuge nupule “Lisa korvi”. Ostukorvi sisu on nähtav, kui vajutad hiirega ostukorvi tähistava ikooni peale.
- Kui tooted on valitud, sisene Ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval asuvat Ostukorvi ikooni. Ostukorvi lehel on näha kõik Sinu poolt valitud tooted. Lehel saad muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid ostukorvist eemaldada.
- Kui kaubad ja kogused on valitud, vajuta (maksa ) ja sisene (arvelduste andmete ) vormistamise lehele .
- Ostu vormistades täida ära vajalikud infoväljad ning vali sobiv tarne- ja makseviis.
- Vajutades „Vormista ost“ viiakse Sind panga lehele, kus saad tellimuse eest tasuda. Pärast tasumist vajuta kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.
- NB! Juhul, kui Sinu tellimuse eest tasumine mingitel põhjustel katkeb, suunatakse Sind tagasi eeltäidetud ostukorvi.
- Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tasumisele kuuluva summa laekumist workshop.ee arvelduskontole. Tellimuse kinnituse saadame pärast makse sooritamist Kliendi e-posti aadressile.
- Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohale toimetamise viis ja makseviis.
- Täitke tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohale toimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
- Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: SWEDBANK, SEB, LHV, LUMINOR, COOP ja teiste pankadega mille ikoonid on nähtaval . Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
- Makse tegemine toimub väljaspool Workshop.ee e-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Workshop.ee e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
- Tasudes pangalingi vahendusel vajutage peale makse sooritamist kindlasti “tagasi kaupmehe juurde” nupule, misjärel kuvatakse workshop.ee ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade.
- Kliendil on võimalik leida parima asukohaga Omniva pakiautomaat .
- Tellimuse kokkuvõte edastatakse Kliendi e-mailile pärast tellimuse eest tasumist.
- Tellimus võetakse täitmisele peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse maksumusest.
- E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9.00−15.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 11.00, vormistatakse tellimus järgneval tööpäeval.
- Kohaletoimetamine
- Tellimused edastatakse Klientidele Eesti piires.
- Peale tasumisele kuuluva summa laekumisest workshop.ee arvelduskontole komplekteerib workshop.ee tellimuse ning annab selle üle kohale toimetamiseks lepingulisele logistikapartnerile.
- ee veebilehel näidatud kohale toimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
- Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Workshop.ee kliendituge koheselt enne kauba kohale toomist.
- Kui Klient on eksinud sihtkoha aadressi või pakiautomaadi valikul ning soovib suunata paki uuele aadressil või pakiautomaati, on tegu ümbersuunatud tarnega ning see on tasuline. Tasu suurus on samaväärne Workshop.ee transpordiviiside hindadele. Klient tasub lisanduva transporditasu paki kättesaamisel.
- Viivitusteta kohale toimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohale toimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Workshop.ee ei vastuta tellimuse kohale toimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
- ee ei vastuta kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida workshop.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
- Transpordi käigus vigastada saanud saadetised, kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustatud, asendatakse workshop.ee poolt pärast kahjustuse tuvastamist ja kinnitamist. Kui kahjustatud kaupa ei ole võimalik asendada hüvitab workshop.ee kauba maksumuse Kliendile.
- Tarneaeg
- Kui Klient esitab tellimuse tööpäeval enne 13.00, siis kaup jõuab temani lähimate tööpäevade jooksul va. puhkepäevad ja riiklikud pühad.
- Kliendi e-mailile pärast tellimuse eest tasumist, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul.
- Palume Kliendil tellimuse saabumise päeval hoida telefon enda läheduses ja sisse lülitatuna. Täpsustused:
- Omniva pakid saabuvad lähtuvalt Omniva pakkide liikumise graafikule
- Kampaaniate ajal ja kevadisel istutushooajal võib tarneaeg pikeneda mõne tööpäeva võrra.
- Tagastamisõigus
- Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Toote pakend peab olema kahjustamata.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on workshop.ee õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamise transpordikulud ja protsess:
- ee kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Pärast Kliendi poolt E- avalduse saamist vaatab workshop.ee avalduse läbi .
-
-
- Klient kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui soovib toote tagastada või kui soovib toote ümber vahetada . Tagastamise aluseks on Taganemisavalduse edastamine workshop.tellimus@gmail.com .
-
- Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul taganemisavalduse saamisest. workshop.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Tagastamisõigus ei kohaldu, kui Klient on juriidiline isik.
- Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
- ee vastutab e-poes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse eest.
- Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on workshop.ee kohustus.
- Probleemi ilmnemisel kohustub Klient teavitama workshop .ee ’d probleemist või helistama telefonil 56694810 ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed tellimuse number ja toote puudus.
- Transpordi käigus vigastada saanud saadetised, kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustatud, asendatakse workshop.ee poolt pärast kahjustuse tuvastamist ja kinnitamist. Kui kahjustatud kaupa ei ole võimalik asendada hüvitab workshop.ee kauba maksumuse Kliendile.
- ee ei vastuta:
- Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
- Tulemuste eest, mis on tekkinud toote mitte sihipärase hoiustamise ja kasutamise tagajärjel
- Puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile
- Nõuetele mittevastava või defektiga toote puhul on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode.
- NB! Kõigile workshop.ee poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.
- Nõuetele mittevastava või defektiga toote asendamise või puuduste kõrvaldamise järgselt hakkab Kliendile kehtima asja parandatud osa/vahetatud toote suhtes uus kaheaastane pretensiooni esitamise õigus.
- Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole.
- Kui Klient ja workshop.ee ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
- Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
- ee kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Isikuandmete kasutamine workshop.ee või koostööpartneriga seotud informatsiooni (uudised, reklaam jne…) edastamiseks toimub ainult siis, kui Klient on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel.
- ee’l on õigus kasutada Kliendi e-maili aadressi, elu- või asukoha aadressi ja telefoninumbrit workshop.ee või tema koostööpartneriga seotud reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.
- Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.
- Workshop OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Workshop oü ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
- Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka workshop.ee’l ligipääs.
- ee juhindub oma töös järgnevatest privaatsus ja isikuandmete töötlemis